۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

پنجعلی به مهر خبر داد:

سفر پرسپولیس به ارمنستان لغو شد/ بازی با شیراک در تهران

سفر پرسپولیس به ارمنستان لغو شد/ بازی با شیراک در تهران

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از لغو سفر پرسپولیس به ارمنستان خبر داد و گفت: به احتمال زیاد تیم شیراک ارمنستان برای بازی با پرسپولیس به تهران خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده سازی راهی مازندران شده است. قرار بود سرخپوشان بعد از اردوی مازندران به تهران بیایند و سپس در روز 26 اسفندماه برای بازی با تیم شیراک ارمنستان، راهی این کشور شوند. با این حال ظاهرا به خاطر شلوغی پروازها در آستانه سال جدید، سفر سرخپوشان به ارمنستان لغو شده است.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: به خاطر شلوغی پروازها تصمیم گرفتیم از سفر به ارمنستان خودداری کنیم. البته تیم شیراک برای بازی با پرسپولیس با هزینه خودش به تهران می‌آید و در ورزشگاه آرارات با ما یک بازی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: هنوز تاریخ این بازی مشخص نشده است. قرار شده امروز در نامه نگاری با مسئولان این باشگاه، تاریخ سفر تیم شیراک به تهران و بازی با پرسپولیس را قطعی کنیم.

سرپرست پرسپولیس در پایان تاکید کرد: به احتمال زیاد این بازی قبل از عید برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قرار شد سفر ما به ارمنستان برای بازی با شیراک به تابستان موکول شود.

 

کد خبر 2253205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha